Sminkprodukter!

Först och främst så tänker jag INTE berätta vad det heter eller vem som säljer det!

Men jag var hos en idag som säljer massa smink och hudvård,makeup,kroppsvård och dofter! till killar finns det också. Men det var så otroligt häftiga saker, nu vet jag ju speciellt hur jag ska sminka mig noggrant inte slarvigt, och ta hand om min hy, as bra produkter.. Något jag ska köpa nästa vecka av personen. tyvärr så finns det nt köpa i affärer inte på internet heller, därför jag inte säger detta till någon! ( inte för att vara elak eller löjlig ;) ) men det är något som jag ska försöka lära mig om hur jag ska göra med det och så. Blev så himla intresserad! fick test idag med till hyn och mitt ansikte känns helt fantastisk. känner mig fräsh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0