THE CHOICE OF A DIFFERENT PATH FROM YOU

Aldrig har jag känt mig mer självständig än vad jag gör nu, jag är starkare i mig själv och starkare utåt. Att inte vara beroende av någon är den bästa känslan som finns - just nu iallafall. Sen kommer den dagen komma, då jag säkert kommer vara beroende av någon, beroende av någon som  är det utav mig också. Det är det jag längtar efter, att få ha någon som behöver mig precis lika mycket som jag behöver den.

Men, istället för att leta efter kärlek och sträva efter den så ska jag istället leva livet, ha kul och umgås med dem jag älskar & göra sånt jag mår bra av. För att inte glömma - att vara mig själv. Att gå skilda vägar, blev den största lycka mitt hjärta känt för första gången på en riktigt lång tid.

You don't find love, love finds you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0