SO SICK OF YOU

Jag är så jävla trött på era onödiga kommentarer.  Jag kan lika gärna sitta och säga att din pojkvän inte är speciellt bra pga att han är asiat?  Vilken jävla svenne som helst kan väl förfan vara dum i huvudet? Spelar väl ingen som helst roll vilket land, kultur och religion människan har? FAN va ledsen jag blir. Fyfan. Tänk lite innan ni pratar för det ni säger, sårar mig rakt igenom.  Tack så jävla mycket för att ni förstörde mitt faktiskt underbara humör på bara en sekund. Ni lyckades jävligt bra så ni borde vara stolta nu.
Schysst.

Jag kommer aldrig förlåta er för det ni säger och det ni tycker.
Om ni har den åsikten, håll den för er själva istället för att använda det för att såra mig.
tack.



omg so old pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0