Nice life

Ni anar inte hur mycke jag älskar mitt liv! just nu njuter jag av livet.. och jag och jossan ska cykla till vetlanda på måndag och hoppas de blir varje dag så man tränar bort fläsket ;) haha! pratade med en tjej som har själv cyklat till vetlanda en dag, det tar 1 t och 20 min och det var inte jobbigt heller sa hon, så då är det verkligen värt det. hoppas det inte regnar bara haha. Hade conversen på mig igår, ush vilka skoskav jag har på mina lilltår! fuckit, få ta på mig plåster & strumpor nästa gång haha. Sen ikväll ska jag sova hos danY igen, älskar och sova med honom!
pussar,
och jossan? tack för du är underbar & en äkta vän!
och tack Dan för du är världens bästa Pojjkvään!



Kommentarer
Postat av: Josephine'

aw, becca du är en underbar och äkta vän :D <3

2011-06-30 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0