face it bitch

Jag fattar inte varför jag vaknar så tidigt nu förtiden ;)

Antar väl att jag saknar min gullesnutt, idag är det fredag vilket betyder GÖTEBORG! ska bli jätte kul. och synd att det ska regna hela helgen.. nyss så skulle lördagen vara monligt och nu ska de spö regna, jo jätte kul och gå på liseberg när det regnar, och sätta sig på en karusell o bli genomblöt på rumpan, får väl köpa skydd för kläderna o rumpaahn! haha. Men vi åker ungefär vid 17.00 tiden och kommer fram 7-8 tiden och ska packa upp sakerna på vandrahemmet och sen ska vi ut på stan o laala, hoppas man inte behöver följa en tid och vara hemma..  sen på lördag blir det liseberg hela dagen, och på söndag går vi på stan o ska se om ja hittar något, sen åker vi hem till byn igen, men sen kommer helgen igen och då ska jag åka till Öland i midsommar med älsklingen!!! :D
ooh jag är så taggad. Sommaren kommer bli helt underbar.
Nu ska jag se till om jag somnar igen,
pussar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0