difficult to understand

Jag har väldigt svårt och förstå vad du menar med det du säger.
Jag älskade dig verkligen, du var en vän jag verkligen såg upp till och var rädd om.
Men sen blev det konstigare o konstigare, du sa aldrig saker till mig som att du inte litade på mig, fast jag ändå fick veta av det av din bästa vän hela tiden. och nu när du ser på mig, är det som att jag är bara som luft.. så nu tänker jag inte försöka med våran vänskap längre, den är död för mig. du kommer alltid betyda allt för mig, men det räckte väl inte för dig. Skulle göra allt för dig, men nu är det fan droppen. Nu har du nästan förlorat en vän, men du bryr dig nog ändå inte vännen. tack för den här tiden med dig..



</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0