Älskar dig!

Min kärlek till dej går absolut inte att förklara ! hur ska jag någonsin våga säga, att du är den underbara om du var månens mörker och jag var solens ljus skulle jag ändå alltid älska dej du gör mej till havets brus...  Allting jag har att ge skulle jag ge just till dej! för du är min speciella kille, och jag hoppas, jag är din speciella tjej i mina drömmar
du står här framför... och berättar hur du känner tårarna trillar sakta och ögonen stilla bränner! Vi har alltid vart ett han säger rakt ut men nu har jag vaknat upp och drömmen är slut.. om jag mer än önskade att de var precis sådär! Och jag äntligen kunde förklara hur himla kär jag är...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0