True love

Hejjjhallåå!

Jag sov ända till klockan tolv idag, och vaknade för att min plutt skrev ett sms till mig.
I helgen skulle de vart en tjejkväll som blev ändrad till lördagen, då kunde jag inte, då bestämde jago ch älsklingen att vara idag, men så ändrade dom kvällen till idag, och då har jag lovat min plutt så jag kan inte svika honom, men sen imorgon ska vi kolla på hans bror som tävlar i nått slags racing. Nu vänta jag på honom och då jävla ska jag ta med mig mitt spel till honom så jag kan få testa det (´:
& Nästa helg, åker älsklingen,jag,mamma,hugo och sigge till Göteborg/liseberg och sover en natt där.
om nu han ville hänga med nu ! :/

Haaa de fint.



Kommentarer
Postat av: david

varför skulle jag ha det för när jag trivs med tjejer på alla sätt? mogen kommentar btw

2011-07-16 @ 00:58:52
URL: http://sollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0