svar t julia,

So? (; alltid lika nice o lägga upp bilder som tillhör ngn annan ?(;

Sorry för jag inte har uppdaterat något idag har sovit och kollat på bella&tyra show och kenza&tyra show hela dagen sen har jag gått o vandrat med jossan och varit med min ängel! Fick mig och tänka på en sak, Eksjöstats fest och sävsjö festivalen är ju ffs i sommar, taggad eller vadå? helt underbart, och sen  pratade jag och jossan om att åka till öland. men om det bara blir hon och jag, så vill jag helst att det är någon som är med oss, alltid närhon och jag är så händer det alltid något haha.. Ihelgen ska jag o mamma kanske till Jönköping iallfall.
Ha det underbart, puss!


Dan som emo! =´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0