Underbar Hel vecka med..

Underbar hel vecka med min älskade Johannes !
Början va slapp, men helt underbar jo han hjälpte mig att ladda ner the sims 3 på datorn 0:  och CS (haha)  sen Fikade vi och aah hade det mys sen åkte vi till stockholm på nyår med hans familj till hans kusiner så var vi där och åt och hade det trevligt, och deras MAAAAT omg mums! ialf..
sen slog klockan 00.00 nytt år, världens bästa dag kan man allt säga få vara med
Johannes och umgås med hans familj, uomh fintfint. Sen drog vi till hotellet och sov där
och sen på dagen så åkte vi till hannes pappa som bor istockholm/solna
och deras utsikt omg.. världens finaste.. man såg ju liksom ALLT, globen med :o heh!
Och vi åkte ner en snabbis till staden stockholm och gick runt lite
för min älskling hade tagit sönder sin hårddisk (eller va de hette ?) och vi tänkte lämna in den?
men det va stängt och så gick vi tillbaka och tog fika med hans mamma o pappa myspys,
men fan va dyrt det va o fika där o_0  heheh..
Sen åkte vi hem o slappade lite och sen gick vi ner och hämtade kina mat och åt gud va gott :o
påminnde mig om nydlarna i Gran canaria :D hehe,
men senare kollade vi på en bra film och sen gick vi la oss
och aah lite sur som vanligt blir jag på kvällarna kansskee :O ?! right honey? ;) 
hahah. ialf sne åkte vi hem.. och då kom mamma
och hämtade mig i jönköping så fick Jag säga hejdå till min älskade johannes!
åeh jag saknar honom så mycket!
Men ska ändå till honom i helgen hoppas jag :D

puspsuss



Åh jag älskar dig Johannes,
ps, visst är HANNES FIN PÅ BILDEN?!?! -.- :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va fina ni är, riktigt söta! Fin bild! :)

2011-01-03 @ 20:47:42
Postat av: Anonym

vad kul att du hade trevligt med din kille. :)

hur var din julafton?

söta ni är på bilden.

kram

2011-01-03 @ 20:50:07
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0