PMS GÖR OSS PINSAMMA

Vad håller vi tjejer på med när vi har pms egentligen?
Vi blir sura över småsaker, griniga och fruktansvärt bitchiga.
Jag menar, tänk på våra stackars pojkvänner och vänner som måste stå ut med oss när vi är i den perioden.
Igår och vissa andra dagar vart det en sån "konflikt" mellan mig och min pojkvän och jag ska inte skylla på min pms för det var inte bara den som gjorde mig till en jävla häxa. Men - den gör oss verkligen pinsamma för vi skämmer verkligen ut oss själva när vi går runt och småsurar över saker, som man inte ens bryr sig om annars!

Jag har såna skuldkänslor över hur jag betedde mig igår och dom andra dagarna men det viktigaste är ändå att jag vet om att jag gör fel.
Jag vet hur jag ska hanskas med mitt humör nu och hur jag ska bete mig utåt.

Jag tycker synd om dom som får lida över våra naturliga humörsvängingar.
Visst, vi kan inte hjälpa dom - MEN, vi kan göra något åt dom!

Jag har lärt mig en massor nu så nu ska jag rycka upp mig, se det positivt trots att pms:en försöker säga annat.

FUCK YOU PMS - YOU'RE GOING DOWN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0