onördigt

Jag tycker det är så jävla fel med all dessa jävla krig och slagsmål o mobbning, jag har sätt för mycket nu.. Man blir fan leedsen o arg .. kolllade på en film/seri på youtube " älska mig " innan.. den va så jävlig sorlig, men jag blev lättlurad.. tjejen blev mobbad verkligen mobbad.. så jävla synd om tjejen, sen blev hon bjuden till en fest, och när väl hon kom till festen så kom tjejerna fram och sa " va fan har du på dig? har din bror sminkat dig eller ?  stick härifrån ditt jävla äckel, du rä så jävla ful ingen vill ha dig här, gå och dö " massa sånna ord.. och så sa dom till henne hela tiden , o tillslut orkade  ohn väl inte mer och tog av sina kläder och ställde sig på järnvägen och tog livet av sig... (del 5 ) men sen kom del 6 och då visades sig att hon aldrig tog livet av sig, så jag satt o lipade helt i onördan när begravningen var och allt! men sen så visades sig att hennes f.d bästa kompis och en kille åkte o sa GÅ iväg osv.. och hon hoppade ifrån järnvägen och sen sprang iväg till badhuset och trillade i vattnet och drunknade men henne bästa kompis hann rädda henne. osv Jag var verkligen så jävla ledsen och det är så jävla ledamt o see sånna filmer, jag älskar svenska filmer!

Och sen så allt med krig och skit, det är verkligen inte bra. gick direkt in till aftonbladet, och se att alla håller på och bråka o slås , krigar allt, det är så jäkla onördigt..
Jag blir så arg & ledsen vad folk gör mot alla och vad som händer.
Vi är människor, inte ska vi mobba,döda,slå varandra?! lägg ner skiten..


filmen jag kollaaaaade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0