Nu är det slut med detta ..

Du är den reflektion av min lycka. Jag känner mig mycket glad och le när jag tänker på dig. Jag älskar dig så mycket och jag alltid ser fram emot vår nästa träff. Din sötma, din ömhet och din omtänksamhet har verkligen påverkat mig så mycket att jag är så exalterad över tänker på vår tid tillsammans. Jag hoppas att vårt förhållande skulle blomstra och vi skulle vårda vår vänskap hela vårt liv som vi trampa på våra liv resa tillsammans. "Ett kärleksbrev förmedla passion för att vara tillsammans och ska spegla din uppriktighet till känslor av din älskade. Den kan förmedla dina djupa känslor, men skulle aldrig skada din älskling eller framföra budskap som kan misstolkas.

Även om du inte har varit med mig bara för de två senaste veckorna, verkar det som ett helt år! Jag håller på och tittar på den första bilden vi tog tillsammans. Jag verkligen saknar tiden med dig. Varje kväll tänker jag på dig när jag sover och vår omhuldade gånger tillsammans hela tiden kommer till mig i den stilla natten. Jag känner verkligen smärtan när jag är glada över att kunna säga något och jag inte hittar dig omkring mig. Jag ser fram emot att bli tillsammans igen med dig mycket snart där vi kan hålla våra händer och tillbringar en lugn stund under stjärnorna..

Vi har inte varit tillsammans länge men jag ivrigt väntar på att höra din ljuva röst via telefon. Om jag inte kan hålla dina armar, skulle jag vilja höra din långsamma andetag för att känna värmen. Kom tbx snart så att jag inte känner smärtan längre med dig.

Jag väntar tidigt för dina kramar och kyssar.

om jag endå kunde vara som dej, å allt du önska och våga säga nej. blygsam och svag, måste ta nya tag. du gör va du vill, och lite till. äkta vänner, vacker pojkvän, vara den du är och vara en riktig vän. du fick vara den speciella och bra. När jag såg dig första gången föll jag som en sten från ett berg.
Dina ögon va det finaste jag sett. Vi umgicks.
Kärleken till dig blev bara starkare och starkare.
Fick höra så mycket om dig. Men blundade.
Såg med egna ögon men blundade. Du sa ju att du älskade mig.
Har sett så mycket och hört så mycket.
Men kärleken till dig tar inte slut.
Kärleken till dig är starkare än rymdens alla explotioner.
Kärleken e blind.

2 månader skulle det var´t idag.. butbut.


vill bara få  ha dej för mig själv.. men drömma går juh.

 

haha shortsen som såg ut som en blööööjja på mooaaai<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0