morgon

Hey alla söta flickor och pojkar..
Har precis vaknat och jag trodde Tamana skulle till mig idag på morgonen .. så ställde klockan 08.00 för hennes skull xD så bara en tim efter så frågade jag när hon kommer så sa hon "men jag ska dit på måndag ist , tycker synd om dig att jag måste väcka dig " hahah wtf hon kunde ha sagt de tidigare:( menmen, jag är fortf as trött, o orka knappt gå till skolan! men de måste man allt!

Min kära (ngt) du var mitt liv, du är inte mitt liv längre.
du klantade till det. och detta är ditt fel. Om du bara hade slutat skylla allt på mig
så hade allt varit bra just nu :) Du är ute ur mitt liv, då betyder de att jag får göra vad
fan jag vill! känns skööönt! känner mig FRI.
pusss


gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0