Mina känslor !

Som många redan vet så har jag en pojkvän som heter Johannes Engelmark. Han betyder verkligen hela min värld,
många säger oftas bara en massa saker om man kanske inte riktigt själv förstå vad det betyder exakt.. Jag ska inte säga att jag vet allt eller att jag  vet vad allt betyder. men det som jag skriver om min pojkvän Johannes det är verkligen saker jag tror och känner, varje ord kommer från hjärtat och jag kan inte vara mer tacksamm att jag har en sån fin pojkvän. jag har en super fin kille. Han är social mot mina vänner och han ställer upp för mig även när det är som tråkigast. han klagar inte och säger verkligen inte elaka saker.. eller kanske ibland men det är på skojj! (hoppas jag ;o ) Han börjar med att säga sakt ill mig på morgonen hur mycket han älskar mig. han frågar varje dag hur jag mår och han bryr sig. När jag är ledsen är det han som som kan få mig lee när jag verkligen mår skit. han håller min hand framför alla och bevisar att jag är hans och han pussar mig när vi träffas och när vi skiljs från varandra även om det bara gäller några minuter.  han håller om mig när vi sover och han kollar mig in i ögonen innan man somnar och säger jag älskar dig rebecca! jag har verkligen en sån fin killen och jag är så enormt glad att jag har honom med. Han ler och kollar på mig och när jah är med honom känner jag mig verkligen betydelsefull. han får en att skratta när man är ledsen, han får mig att le när jag är sur oxå ibland, han får mig gråta av lycka och jag har aldrig gråtit för att han har varit så taskig eller oärlig. han kan få mig känna mig som den mest mäktigaste människan som finns. det är sjukt att jag inte kan förklara med ord hur jag känner mig med han, men jag har försökt lite nu iallafall. han är verkligen underbar och han är verkligen ekille som är värt att dö för !



Jag träffade Johannes igenom internet! facebook var det faktiskt. han kände en tjej( heheh ja vissa vet vem vill inte ta det här) och jag addade honom facebook och vi börjaade snacka bara mer o mer då. vi böt nummer och började skriva med varandra via msn,fb,mobilen.. vi började med att vara " sms vänner " haha låter lite konstigt men jag skrev med honom varannan minut och kunde inte släppa fingrana ifrån allt. vi blev bästisar (haha) sms och jag skrev verkligen allt t honom, känslor osvosv.. Sen träffade vi i jönköping och kollade på bio.. saw 3D det va så sjukt mysigt.. han tog min hand, han fick ont i armen för han höll konstigt. jag kände på hans arm att det kanske gjorde ont men tillslut sa han det, men då sa jag åt honom att hålla på ett annat sätt.. så jaa.. Det var sjutk mysigt för en börja. Sen när vi skulle skiljas iväg.. det kändes ej bra för du va så saknad.. Jag saknade dig så mycket. men vi skrev på msn och allt och pratade ännu mer och kom på att jag skulle kunna sova hos dig. så jag kom till dig och vi snackade och kollade på film. Det hände verkligen inte någonting vi bara snackade och umgicksoch det var då både jag och johannes fattade att vi började få mer känslor för varandra och vi började träffas mer o mer. tillslut med bi tillsammans. Vi blev tsm rätt fort men det kändes bra att få veta att jag är hans.Första gången jag träffade honom vid bion, höll jag verkligen på att lbi galen av all nervositet. Men det är ibland bara bra att vara nervös.



När jag och johannes hade varit tillsammans i 1 månad så åkte jag och han till en restuarng det va så sjukt mysigt. Resturangen va jävligt mysig. När jag är med Joahnnes är det som att hela världen stannar upp och det är bara jag och Johannes som finns. Jag älskade verkligen att du gjorde allt det för oss, att åka till resturang betyder verkligen allt för mig. 1 månad avklarad.. 2 månader snart och fler ska det bli. Jag älskar dig så himla mycket.



Han bryr sig så mycket om mig, jag har sagt det många gånger. Men han gör det verkligen. han betyder allt för mig. jag och hannes har verkligen haft ett underbart vinterlov tillsammans och vi hittade på olika saker under dagarna. När jag inte är med Hannes har jag självkalrt en längtan efter honom även om man inte altlid tycket att det är så bra. Johannes betyder verkligen allt för mig poch jag skille inte klara mig utan honom.

Ni som har haft tålamod och tagit tod och läst om lite känslor som jag tycker om mina fina kille är jag verkligen tacksam för. Johannes Engelmark jag älskar dig mer än ngt annat här på jorden och du ska veta att jag aldrig kommer att glömma dig och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. du är det finaste killen som finns och tack för att jag fick denna stora chansen att få ha dig i mitt liv.

kram Becca ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0