ledig

Känns skönt och vara ledig imorgon sova och slappa och allt! sen har jag allt sovmorgon till 10.30 imorgon också det blir fan världens bästa vecka detta sörruni pojkar och flickor!
Min moster är i Gran canaria hos sin dotter Lina som sjunger o jobbar där nere.. (duktig är hon) och hon kommer hem på onsdag så fick ta ledigt denna veckan men nsäta vecka ska jag åka till bodafors och praoa där. fun fun,
looooovvvvvvveee


I somras , Lina (kusinen) sjunger med sitt team. dom är sjukt duktiga.
videon är inte så bra , för jag hade en ganska dålig digital kamera.


första klippet är dåligt i början av låtarna, men sen komme det bra låtar.
som ni kommer tycka om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0