J <3

Allt är snurrigt just nu,
vilken sida lyssnar man på när man hör två olika historier, om samma sak?
det känns som att jag sitter i en liten tidsbubbla,
all min musik,alla mina bilder från innan sommaren.
så mycket har förändrats!
och så kollade jag igenom meddelande historik. (J)
tears tears tears
ibland vill jag bara ta mej tillbaka, göra om det igen.
lära sig av sina misstag. men var du ett misstag?
Och tack till emil  och anna
ni har varit med mej genom allt.
verkligen, från första kärleken,
första gången,
största kärleken,
största heartbreaket,
till största misstaget
och jag står fortfarande upp tack vare er.



omg fattar du inte att jag saknar dig eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0