Is it really over?

Början var så jävla underbar med dig, kan inte förklara hur mycket jag verkligen njöt tiden med dig. iallafall om jag var sur all the time, men du måste förstå att det är inte mitt fel det är lika mycke mitt fel som ditt, för du tvingade mig till saker, du lovade saker som du inte gjorde sen! visst de va löjligt av mig att sitta uppe i köket i en kvart-10 min sen gå till toan, men vad ska jag göra ?! du lovade verkligen.. den tiden hade du lovat ganska mycket men gjorde det inte!  sen så fattade jag att det var något fel + att du höll på med mobilen hela tiden, det har du aldrig gjort annars du är med mig. jag va fundersam väldigt mycket. Men sen fick jag veta att du hade fått känslor för ngn tjej ifrån gbg vid namn elina. Du säger till alla att jag var sur hela tiden när du var där i göteborg men du har helt helt fel, jag va så jävla orolig,svartsjuk för du var där för att jag visste hela tiden att elina var där hos dig. Jag kände på mig hela tiden att det var något.. du sa att du bara va med joel och vad du gjorde , men du nämde aldrig elina, jag trodde på det.. men sen fick jag veta allt.. du ljög.  fast jag visste ändå att du var med elina, jag ville inte att du skulle åka men jag kan inte tvinga dig att stanna när du sjlälv känner för att åka dit för att "lana" jag va svartsjuk .. jag var aldrig sur, jag sa nog minst OK till dig EN enda gång.. du tar det som att jag inte brydde mig. jag brydde mig verkligen jätte mke för du var hos den tjejen jag visste att du egentligen gillar.. men nu har du förändrats HELT! jag har tappat mina känslor för dig, men inte allt! verkligen inte för jag älskar dig sjukt mycket fortfarande, men jag älskade dig ännu mer då när det var du och jag du säger att du älskar mig lika mycket som innan, men det kan inte stämma, för man kan inte gå till en tjej som du bara har träffat en gång och chattat med på msn .. ah spela roll hur många gåner ni har chattat, men det kan inte stämma för man kan inte bli så lätt kär man kan inte.. men du kan visst, det är det som chockar mig och chockar alla !! Jag har försökt HELA veckan på att säga till dig att jag verkligen vill försöka med dig igen och få vara din igen, men du lyssnar inte på mig, det ända du säger " vet inte , okej " jag blir så jävla ledsen när du säger så för att jag försöker verkligen få tillbaka dig, men du har valt.. du har det!  du valde tjejen som bor 10000 mil ifrån dig och som du har träffat en gång och chattat med via internet! det går inte, jag säger att jag kan/har förändrats för jag har verkligen insätt att jag inte har varit direkt snäll mot dig nu på slutet på förhållandet.. men nu när jag försöker vill du inte! jag frågar varje dag om du har bestmt dig, men igår när du sa att du kan bli  tsm emd henne närsom , då sa jag verkligen till dig att du får fan ta och bestämma dig vem du vill ha! men du svarade inte på det.. du vill inte vällja säger du, du måste för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. jag älskar dig men det är ledsamt att du inte gör detsamma lika mycket!

jag ska inte sitta här och skriva ner vad jag känner för dig.. vill o har mke och skriva om dig nu men jag kan inte skriva mer här, jag har försökt hela veckan men  du har inte lyssnat på mig, så du lyssnar inte på mig nu heller!
så är det verkligen över ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0