Im sorry Och jag älskar dig

Jag är mycket ledsen över att jag har sårat dig. Jag känner guiltier när jag tror att jag har sårat någon jag älskar. Jag kan inte tåla att tro att du känner dig så ledsen och matt när du annars är chirpy och alltid le mot mig. Jag saknar alla våra ljusa stunder tillsammans. Jag vill verkligen träffa dig tillbaka till din glada själv om du kan förlåta mig som din lycka är min första prioritet i vårt förhållande.

Jag ber om ursäkt för mitt misstag och jag skulle göra vad som krävs för dig att förstå hur ledsen jag är. Jag saknar all energi runt mig och jag trodde att min uppriktiga ord i detta brev till dig skulle övertyga er att förlåta mig. Jag beklagar än en gång för vad jag gjorde och jag är övertygad om att detta inte skulle upprepa fler gånger i framtiden.

Jag har lust att ge dig en kram och jag känner att du är nära mig varje gång. Jag saknar dig så mycket när jag förstår att du inte där för att hålla dig hårt och jag saknar att titta in i dina vackra ögon att säga "jag älskar dig!" Jag är också med tuffa sömnlösa nätter när jag vet att jag inte kan gosa med dig och vara nära dig hela tiden. Tiden är inte långt när jag skulle vara tillbaka och vi kan ta igen allt det roliga vi har missat tillsammans.

All my love..

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rebecca.. dina texter <3

2011-01-18 @ 18:01:20
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Anonym

älskar verkligen läsa dina dikter o texter så fina.

hoppas det blir bättre ..

2011-01-18 @ 18:01:54
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

om han inte fattar det att du är kär i honom så förtjänar du bättre, det gör du verkligen. men jag förstår att du är kär <3

2011-01-18 @ 18:02:39
URL: http://stefanfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0