God morgon

Har precis vaknat. Hela denna veckan har jag haft otroliga ledsama drömmar. ush jag vill inte drömma om det mer, aldrig ! Jag försöker glömma, glömma bort allt. Det blir bara värre och värre. Men jag är glad över att jag har äkta vänner som man kan LITA på och kan LITA på mig. århsh jag vill bara komma ur detta NU, bara kunna vara lycklig igen som jag var förr.. nu är jag så olycklig och nervös , rädd.. allt ! vill inte vara det längre.

JAJA, nu ska jag stänga ner datorn en stund och somna om igen, jag vill inte sitta vid datorn idag. jag vill baka faktiskt ! :o men vi hörs senare maybe, pusspuss


Denna bilden tog jag då när jag va lycklig och trodde du var fortfarande min.
men sen visades sig att allt bara va en lögn..

Kommentarer
Postat av: simon

rebecca du är otroligt fin.<3

2011-01-16 @ 11:21:30
Postat av: Amanda

skit i honom gumman.

2011-01-16 @ 11:23:26
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verka ej må bra ser jag tjejen!

Kärlek? det går över ska du se :)

2011-01-16 @ 11:47:39
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0