Fryser ihjäl

Det är nog 1000 minus grader ute.. fan vad jag fryser. men jag ska göra mig iordning snart, vet inte om jag behöver tvätta håret, får se senare. Och då ska man ta "lite" egobea bilder ;) Sen lägger jag in dom på datorn och kommer blogga osv sen drar jag ut till En kompis och fixar om mitt hår för vi ska till hotellet ikväll med tjejerna! omg kvällen kommer bli så BRA!
Imorgon kommer jag inte göra så mycket antingen kommer jag väl få träffa min babe, eller så vet jag inte, fårse om min SIS hör av sig om jag ska åka till henne istället! och på söndag vet inte !?!  så vi får allt se vad som händer sötnosar. Vi hörs senare. massa pussar ♥


erm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0