for you i keep my legs apart.

Jag ljuger för din skull, om du har nånting att dölja
Henne eller mig, du behöver inte välja
Jag sliter ut min själ, jag offrar mina drömmar
Jag ger dig allt jag har, om det är nåt du önskar.

för jag kan inte säga nej,
det går inte när du rör vid mej.


Hur många personer jag än lämnar,
lämnar jag aldrig vissa låtar.
Hittade min gamla ipod idag.
OJOJOJ, en riktig musik skatt!
skön musik som verkligen passar just nu, jag blir sådär varm och nostalgisk.
det är bara ca..ett halvår sen saker började förändras men det känns som en evighet.
det är lustigt hur många minnen man har till musik.


secrets  - one republic
den där låten jag nötte när jag förlorat min bästa vän alltså min pojkvän
när vi äntligen drogs isär på riktigt. vi behövde det.
fuck you, fuck you and all that we've been through. åh jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0