Barbie

Jag må vara en tönt just nu, men jag sitter och kollar på barbie filmer! Imåndags träffade jag josephine och hon sa att hon hade kollat på tecknat och barbie, då fick jag idén att jag ville se filmerna så jag bad min älskling ladda ner dom (A) så jag satt och kollade på dom förra veckan ! underbaaart, men nu vill jag kolla på dem igen, så nu sitter jag och lööjlar mig framför datorn med barbie filmer :o
och jag älskar draken, den söta lilla draken! hahah omg, jag är en sån TÖNT!
kollar just nu på

" Barbie - Rapunzel X"





HAHAHHAHAHA shiet! jävla tönt jag är.. när jag tänker på det! :o
jag är coool, jag lovar! :o du vill vara med mig :o jag vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0