Tack!

Tack mina underbara Girls för en underbar dag. Början starta as bra, men sen började personalen tro att jag gick till toan och hämtade SPRIT?! wtf. hämtade fan vatten -.- ialf.. och sen såg jag min bror och hans jävla kompisar utanför och skulle ha "koll" på mig fyfan va jobbigt det förstörde min dag -.- men sen drog dom och då jävla började det bli as kul Eller hur TAMANA & EVELINA?! ;)  typiskt dom andra som bah gick :<:< men sen gick vi mot stan & då gick jag hem en bit med jossan & då kom fältarna (stavning?) och frågade skjuss HEM! omg vilken tur man har ! :D så körde dom oss hem (Y) allt handlar inte om att dricka, utan att ha kul. det är roligare och vara "nykter" har jag tänk..  Men ah Tack för en underbar dag!
Nu ska jag sova, harre gatt! pussarh


Vilda,Jag,Agge! (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

alkohol är inte bra!

2010-06-08 @ 00:54:31
Postat av: Anonym

ingen mobbade ditt öga?! :P

2010-06-08 @ 00:55:43
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Anonym

phett NICE! :D :*

2010-06-08 @ 00:56:07
URL: http://cittyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0