mowi

Hellu, Helgen har varit helt underbar! : D och har varit upptagen osv osv hela helgen så har inte orkat bloggat. egentligen tror jag faktsikt att jag ska sluta blogga, haha det är inget för mig ! Men igår köpte jag ialf en touch ipod med 8G  im so happy (A) men sen igår kom jag hem vid 2 tiden ungefär och då kliade konstigt på min mage och då trodde jag att det va ngt tjockt sår, så jag tände lampan & kollade så va det är FÄSTING på min mage omfg! .. hur har den hamnat där liksom? fyfifan, som tur fick jag bort den men fick sjukt ont i magen och har det fortfarande.. bllää : (



haha omg as snygga bilder med! orka ta "seriösa" x))

Men imorgon åker jag,tamana & jossan till Agnes (Y)
pussheey!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha läskigt :o åh vill med ha en : ( jaa dålig uppdatering! & sluta ej blogga!

2010-06-20 @ 19:53:31
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Anonym

pussiiz!

2010-06-20 @ 20:10:12
Postat av: Anonym

snygg :D

2010-06-20 @ 21:49:13
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0