Dagnes låt

Erik Grönwall - Take me on


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt bra faktiskt. Mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli men inte riktigt så bra som jag hoppades.

Jag skulle vilja se Erik lite rockigare, han har ju verkligen rösten och den slimade "Rock-kroppen".

Lite skitigare och mer gitarrer helt enkelt. Även "okomersiell" musik kan ju faktiskt bli till hits.

2010-06-28 @ 20:18:02
Postat av: Anonym

Jag vill inte höra "amerikansk radiorock" eftersom jag bor här! MEN jag vill gärna uppleva liveuppträdande med Erik, ska jag bli "pensionär" innan, tankarna går onekligen lite till Green Day, som hållt på i 20 år innan jag tar mig till utlandet för att vara med live!

Skulle önska slippa vänta så länge på Erik=)

2010-06-28 @ 20:18:40
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker han är skit bra ! :D

2010-06-28 @ 20:19:25
URL: http://cittyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0