Jobbigt

Heej heej! denna veckan är/har varit jobbig ! as jobbbiggt serri,
igår fick jag lägga fram massa kläder jag ska ha med mig till Spanien
Idag Har jag varit nere i banken växlat pengar (mina Spar pengar) fick 450.50 kr & sen växlade mamma Euro pengar till Spanien. tänkte sola men blev inget måste verkligen det, är as vit. och sen träffade jag Patricia och bby!
sen åkte jag hem, och sen  träffade bby igen!
Imorgon Träffa Jossan, (gissa vad ;) ) haha. Sen köpa lite underkläder med mamma och lite saker till Spanien. Träffa bby (kanske)
Fredag Shopping med jossan ( bby kanske kommer då ) och sen på kvällen blir det party med Jossan&Agnes :D
Lördag bakfylla ?! HAHA!!
Söndag PAACKA till Spanien :D
Måndag PACKAT OCH ALLT ÄR KLART. SEN ÅKER VI TILL GÖTEBORG OCH BO PÅ HOTELLET VID FLYGPLATSEN :D
Tisdag kl 07.30 Lyfter vi till Gran Canaria i en vecka :DD yay..
& en bild på Hotellet vi ska bo i :D (alltså i Spanien :P )



Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fint ut =) ha så kul!

2010-07-21 @ 23:42:28
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha jätte kul nu båbå :D

2010-07-21 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0