HISSA OCH DISSA



Svenska hollywood fruar
nte för att jag tycker att Anna Anka är en bra förebild eller ens en bra människa på något sätt. Men fan så roligt det är att skratta åt henne på tv :D. Man fattar ju att hon överdrivs mycket för att göra bra tv. Ni som missat första och andra avsnittet kan se dem inne på tv3 play.









Ni som spoilar
Folk som avslöjar viktiga händelser, handling och mest av allt; folk som avslöjar slutet. Fyfan. Dödstraff ska det fan vara. Tänk er att ni kollar på en film/serie och så är det någon som sitter och säger "åh och snart händer det där! och sen det där!" shit. Döööö. Det är så irriterande :P. Bara för att en film kanske är väldigt poppis för tillfället kan man inte heller utgå ifrån att alla har sett den?! Samma sak gäller böcker. Finns få saker som kan göra mig så arg som det här... Om någon hade avslöjat vad som hände i alla Twilight böckerna vet jag inte vad jag hade gjort :P. It would not have been pretty. Eller Harry Potter. Det stod ju i tidningen att någon skrikit slutet på sjätte HP-boken till alla stackars fans som stod och kaöde till releasen av boken.. Inte schyst. Respektlöst är ordet.



Hemmagjorda tatueringar
Alltså. Jag har sett så många sjukt fula tatueringar som folk gjort hos en noob på fyllan. HUR TÄNKER NI? Alltså fattar ni att den där tatueringen är permanent? Darriga bokstäver i ansiktet är ingen hit enligt mig. Eller varför inte låta nån random tatuera in vad de vill på din arm? Kan ju inte bli annat än bra liksom? Tycker inte att vem som helst ska få agera tatuerare bara sådär. Gå till någon som är utbildad, som har koll på hygienen och dessutom blir det bra mycket snyggare tatueringar. Ska jag tatuera mig ska det fan va på miami ink eller nåt :P.

Snygga?


Patetiska människor som söker sympati hos andra genom att utnyttja två tjejers tragiska livsöde.

Förra året har två unga tjejer i stockholm dött under tragiska omständigheter. Therese Johansson Rojo och Malin Karlsson. Det har skrivits så mycket om dessa tjejer i tidningarna och de båda blev stora snackisar på alla bloggar. Det är så hemskt, så sjukt hemskt det som hände de tjejerna, hemskt på olika sätt. Och vi lider med deras närstående. MEN det som jag vill dissa är hur Dessie
 (som faktiskt är en av Sveriges störasta bloggar nu hmm..)  sitter och skriver inlägg i sin blogg om Malin Karlsson och hur dåligt hon mår över att hon är borta. ALLTSÅ SHIT. Dessie har ju själv skrivit att hon inte ens kände Malin, att det var hennes kompisars kompis, allt hon gjorde var att strula med Malins pojkvän.. Så jävla falsk.
 Du har fan INGEN aning om hur det känns att förlora någon som är riktigt nära dig, din närmsta. Du har ingen aning.. Sluta snacka massa skit. Det är fan inte dig det är synd om.
 Respektlöst mot de som kände tjejerna på riktigt. Okej att skriva ett inlägg och beklaga sorgen,
 men 10...? Come on.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant så sant med dessie:D

2010-07-01 @ 15:19:18
Postat av: Anonym

hahahha, hemmagjorda tattos är det fulaste jag vet:p

2010-07-01 @ 15:33:02
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemmagjorda tatueringar är fruktansvärt fult :P

2010-07-01 @ 15:33:42
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa håller med diig om tatueringarna:d

2010-07-01 @ 15:34:02
URL: http://onlyalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0