GO

Hej alla fula söta Brudar! (; Nu har jag duschat och ska snart in till "stan" (byn) och köpa salva,tidningar,skor,bh;ar, & sol skyddsolja höhö elelr vad det nu va! :D Sen vid 15.00 åker vi till Göteborg. alltså haha igår va det 16.00 men nu ändrade dom till 15.00 så jag åker vid 3.  och när vi kommer fram till hotellet kmr vi få maat (gratis mat) wooho (A) faaail. Men sen va ska man göra? sova hela dagen och sen på morgonen lyfter vi till Gran Canaria. När vi kommer fram står säkert min kusin lina och väntar på oss där , och sen blir det väl att steeekaah! fan va man ska sola :o  bara för sverige ska ha regn hela veckan när jag är borta (A) aja detta är mitt sista inlägg för denna veckan. så några av mina kompisar kommer säkert gästblogga här ;) i like. Men ajaa, hoppas ni läser detta :o Ällsskar er bitcher´s ! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0