yäy

Tisdag 09:06.
Jag vaknade för shoppningen idag. Åt frukorst osv. Gjorde mig iordning. Hade ingen jävla brunkräm det va de som förstörde allting! Men fick åka in till "stan" och köpa när vi skulle till Vetlanda så jag fick sminka mig i bilen whatever !
fg
Tisdag 10:30
Det är Tisdag. Det är som en fredag för mig. Varför? För att jag vanligt vis brukar shoppa då. Jag skulle i stort sett kunna festa på tisdagen haha! (not) men jag kom till Vetlanda. och såg en massa jävla snygga kläder. jaja, jag försöker lixom ändra min stil här.
JAG ÄR GRYM.

TIsdag 13:28
Jag var på MC med morssan och Sigge (huhm) det va MUMMS GOTT! men en sak är att jag hatar folk som håller på och kollar på en när man äter! speciellt killar som tror dom är ngt osv. det är typsikt mig och hata folk! Acp det eller dra! :D

  Tisdag 14:20
SVÄLJER MIN STOLTHET TITTAR UPP FAST TÅRARNA RINNER NER FRÅN MIN BLODSTÄNKTA KIND TITTAR UPP FAST TÅRARNA RINNER NER OCH GÖR MIG HEEELT JÄÄVLA BLIIIIND!!
dx
Tisdag 15:51
Högsta volym. Och den kommer in och ber mig sänka. JDODNWDSAS;"E. NEJ!! JAG TÄNKER FAN INTE SÄNKA!?!?! ":)" My ass. Jag har hög volym av en anledning. Att den inte ska komma in och störa och att jag ska slippa höra den!? Det suger, mitt liv suger. Varför? För mitt fritidskort är dött och ARG har spelningar i helgen som jag missar. Jag kommer inte få mosha på typ........ långt. Det syndaste är att jag seriöst blir arg. På riktigt. HÖGSTA FUCKING VOLYM. Den får säga vad fan den vill.

Tisdag16:01
HELVETE. Det är mörkt. ":)" Jag kan inte gå ut och gå. ":)" Kul. ":)" Verkligen. ":)" HAAHA, så jävla synd att folk inte orkar med mig. Fast jag bryr mig egentligen inte. För jag orkar egentligen inte med dem heller. JADNHDSCFÖLSALU)Y()/()"Ek. Så känner ju jag at the moment liksom. Pallar den inte. Ska sova en timma. Sen måste jag gå. Skriver mer senare, bloggis.

Tisdag 20:12
Kill Paradise får mig nästan att lipa. Jävla fittor. De ska fan inte tro sig nu bara för det!?!? Jag är irri på världen. Har dock ingen särskilt bra anledning till det. Jag vill slåss. Kommer jag få slåss? Nej. Vi får se vad vi hittar på imorgon, bloggis. "Vi får se.." Hatar den meningen. Vaddå "vi får se"!? Som om man själv inte har någon delaktighet i hur det blir liksom!?!? Blä. Hata.

Tisdag 20:31
Jag kom ju på att jag får en fin helg ändå. Med eller utan mosh. För jag har ju mina fina människor. Det är bra. Jag har fettodg idag, bloggis. ChokladpuddingeN där liksom. Plus att jag inte kunde gå ut och gå. Är fortfarande jävligt arg för det men ah, det blir ju inte direkt ljusare för det, hehe. ":)" Åh, Kill Paradise är så bra, jag vill dö? Blir bara bättre och bättre också. Jag skulle nog passa jävligt bra som scene-boy, seriously. Kolla bilderna liksom? Känns bra.

Tisdag 23:01
WHO. damn jag fick igång internet! så nu jävlar blir det fart på mig o bloggis! :D:D:D
m

Basbasbasbasbas. Jag kom och tänka på en sak. Du vet att jag älskar dig va? Sådär mycket som man bara fattar när man tänker efter riktigt noga. Så mycket som vi brukade tänka tillsammans på kvällarna? Så mycket ungefär. Bikbas. Det suger ju ganska hårt att du  bor ute på landet, men det är okej.

Alecalecalec. Min lilla pojke. Jag vet att du läser min blogg, beboo. För du frågar alltid om saker som jag har skrivit på bloggis. Det är lite gulligt att du inte vill erkänna det. Det blir bra. Allt blir bra. För det har jag bestämt, okej? Vi blir bra. Allt blir bra.

Puss och kram, beexi.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fanva söt du är :D

<3

2010-01-05 @ 23:37:30
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: Samuel

fortsätt att blogga nu då när du har internet xD

2010-01-05 @ 23:37:59
Postat av: trille

haha !

amanda är bäst på att göra bloggar! :)

2010-01-05 @ 23:38:26
URL: http://teddynou.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du har fått interent då.

snyggblogg :)

2010-01-05 @ 23:38:47
URL: http://katylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra låtar. snygg blogg. :)

2010-01-05 @ 23:39:18
URL: http://emmaviberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: karlsson: tack haha!

Samuel : men självklart x)

Teddynou : som fan! :D

katylady : japp. tnx. amanda som är best!

Emmaviberg: tnx! haha :D

2010-01-05 @ 23:42:34
Postat av: Anonym

sööt <3

2010-01-06 @ 08:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0