Julklapparna

Jag fick inte så mycket iår för jag fick en
mini laptop! fast jag redan har en laptop (A) men behöver denna datorn till skolan och så för att göra klart mina uppgifter ! jaja here we come

OBS DÅLIGA BILDER, va verkligen inte på humör när jag tog dom! så spela roll ;P
as sköna sockor mjauuuw


lång armmad tröja till den tröjan här nere...


Så jag fick inte så " woho " jätte roliga julklappar men det va för att jag fick datorn..
Men har 1000 kr ialf men jag är glad ändå. Tack för en underbar Jul alla, och tack för alla presenter
Älskar er ;*


Kommentarer
Postat av: Johannes

Älskar dig med älskling du har förtjänat den bästa julen<3

2010-12-24 @ 21:29:48
Postat av: Anonym

jätte fina :D fin dator du fick oxå

2010-12-24 @ 21:45:02
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj du har bloggat här igen ^^

gillade tröjjan längst ner, vart är den ifrån?

2010-12-24 @ 21:45:37
URL: http://systrarnaniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0