Johannes EngelMark

Vägen till Lyckan är lång och snårig min erfarenhet är mångårig
ATT finna lyckan är komplicerad och svår men att till slut kärleken kunna nå får mig att känna mig hel.
Vägen till lyckan och kärleken går via magen, de säger Mitt hjärta du alltid äger du förför mig med din block utan ngt komplicerat trick.  Jag ser din längtan i dina ögon att du vill och vågar, vi ska finna varandra på alla vägar och broar som oss sammanför i kärlekens tecken. Min längtan är din längtan. Dina blickar, de avslöjar att du både önslar och ber om att få tillit och kärlek. Jag vill vara din för evigt så att jag kan få se ditt skratt. Du är alltid välkommen hem oavsett vad kloickan är mitt på dagen eller i natten klockan fem. Jag kommer altlid finnas där när du vill ha mig där. Min kärlek till dig för alltid är vill alltid vara med dig får vara jag vet inte hur jag ska förklara min kärlek till dig nu och här Låt mig bara få vara med dig, Skratt,gråt och glädje det finns mellan ossi jakten på den eviga lyckan låt mig kärlek få känna när du finns där, eld i mitt hjärta jag känna.
Vägen till lycka är lång och snårig lycklig jag är som kärleken få funnit.
Du finns där i mitt liv
försvinn aldrig ifrån mig,
det är du som är kärlek för mig!
så sant. ! ♥

Kommentarer
Postat av: Johannes

Aww älskar dig mest!!<3

2010-12-19 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0