Hårförlängning

Gud vad det har hänt mycket denna veckan. Trodde jag skulle få svar av (privat) men hon ringde aldrig så antar att hon har semester fortfarande, sen funderade jag på hur jag ska ha håret. och det blir brunt och AGNES länkade en bra sida till hårförlängningar, fick för mamma men vi ska kolla på hårförlängning på hair&vi (ellerhur frisörsalången)  stavas.. men denna ska vara längre denna gången för mitt riktiga hår är lika långt nu som min svarta hårförlängning. shoppingen hoppar jag.. eller köper ialf kavajen & myskläderna. beställer dom på nätet ist.
Cm: 55
Kr: 1 290
Från : Frankrike
& är äkta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggfärg:D

2010-08-13 @ 22:45:42
URL: http://vki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0