BANTA

Nu är jag helt slut.. hämtade mamma & Hugo vid 1 tiden idag sen så höll vi på och matade osv osv letade upp lite kläder vi fick av Agneta när Eliaz & Simon hade.. hittade ett par fina kläder. men imorgon ska mamma och jag handla nya kläder igen till honom. han har redan kräkts ner två kläder HA-HA! Innan vid 18.00 tiden gick jag ut med Hugo och träffade Jossan :D  .. Så nu ska man väl sitta och vänta tills klockan  blir " mke " och sova för skolan börjar imorgon euuw! :( & juste... mamma & jag ska börja ett "nytt" liv haha, vi ska banta ska ialf sluta och äta godis och cola ;o (A) så imorgon börjar jag och mamma gå till skolan (föräldrarna ska va med första dagen) ialf.. och sen ska vi ut till stan och "handla" lite , sen på tisdag eller senare på kvällen ska mamma och ajg gå runt sjön eller något.. sen några veckor senare ska vi börja springa och då ska det bara gälla och bara äta sallad (Y) :D
haaaaah fail bild ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ens tjock..

2010-08-15 @ 22:14:20
URL: http://systrarnaniklasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt och börja skolan imorgon redan :(

2010-08-15 @ 22:14:35
URL: http://minniemoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0