Vad tycker jag om storbloggarna?

Jag orkar inte sitta och skriva långa och komplicerade inlägg så ni får nöja er med det här. Det här tycker jag om storbloggarna och jag tvingar inte er att tycka likadant.




Amir: Hahahahahaha, seriöst kan inte sluta skratta åt bilden. HA-HA.. ja men ialf, Han är Kissies toffel. Det finns inte ett inlägg där han inte klagar på ngt? Jag tyckte om att läsa hans blogg förut men nu tycker jag bara den är tråkig. Han försöker vara "mogen" i bloggen men jag tycker att hans omogenhet och falskhet lyser igenom. Hahahhahahaha, förlåt ska sluta nu.




Dessie: Jag tog den snyggaste bilden jag kunde hitta såklart. I början tyckte jag om hennes blogg men hon har blivit för mycket fjortis. Hon tror hon är världskänd och wannabe kissie. Haha, en sak jag tyckte var kul var att hon skröt om att hennes pojkvän var 18 år. Men hon är helt änckelt en liten patetisk fjortis.






Kissie: Jag hatade henne i början men nu tycker jag hon är lite rolig faktiskt. Jag tycker att hon överdriver lite med hennes "image". Jag menar hon säger att hon är jätte snäll i verkligheten men vilken snäll människa skulle ens komma på att göra en sådan blogg? Stör mig på att hon photoshopar alla sina bilder för att hon ska se smalare ut osv. Hon klagar på att folk e tjocka, men vrf måste hon photoshopa sig själv smalare då? Jadu, det är en gåta.






Paow: "Åhh, jag är så mogen blablabla" Lilla paulina leker mogen men inte tål kritik. Så fort ngn kommenterar ngt hon inte tycker om får hon hets och slänger ut sig alla möjliga saker fast än hon inte känner personen? Jag började läsa hennes blogg när hon och Dessie hade "bloggbråk" då var det kul att läsa nu är den ganska tråkig faktsiskt. Jag har en del som jag kan avslöja om henne som ingen förutom jag hennes kompisar om en person till vet. Men så elak är kan inte.




Foki: Den ända bloggen som jag tyckte var den ända man kunde läsa. Nu tycker jag att hon har förändrats jag vet inte riktigt på vilket sätt men hon är irretarande. Har inte så mycket att säga om henne. Alla tycker ju hon är såååå söt men nejj, det tycker inte jag.




T-R-Å-K-I-G


Haha erkänn snyggaste bilderna på dom ? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH snygga bider;)

2010-04-12 @ 18:44:15
Postat av: Anonym

älskar bilden på Dessie och paow xD

haha eeeuw xD

2010-04-12 @ 18:44:33
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart får du dina bästa bilder ifrån?

haahha snygg header IGEN :D

2010-04-12 @ 18:44:48
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: Stepsyde

Du glömde att Amir är fet och att kissie betalar en snubbe för att "stalka" henne , annars , epic



2010-04-12 @ 18:46:08
Postat av: Stepsyde

Du glömde att Amir är fet och att kissie betalar en snubbe för att "stalka" henne , annars , epic



2010-04-12 @ 18:46:09
Postat av: Anonym

du skriver bara negativt, man kan tro att du är avundjuk på alla domdär?



2010-04-12 @ 18:47:03
Postat av: Anonym

haha underbart inlägg och snyyygga bilder ;D håller med!

2010-04-12 @ 18:47:23
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0