Sjuk!

Det är verkligen jätte kul och vara sjuk på sommalovet! inatt mådde jag så skiit att ja hade lust o slå på dan  (hehe) nej men jag va irriterad att klockan inte slog 05.50 istället var klockan 04.24 fan va irriterad jag var. jag hade sån huvudvärk, ibland var jag kall och sen varm.. sjuklig känsla i kroppen och ah det kändes som ja skulle spy, om ja hade rest mig upp och gått till toan och trycka ut det, så hade jag säkert spytt. men jag orkade ej. Och jag antar jag hade 39 graders feber i natt och nu har jag typ 38,2 nått, för mår bättre sen inatt. men mår fortfarande inte bra.

Jag skulle ha åkt till rix fm imorgon i växjö men det blir säkert inte av.. hatar och bli sjuk när det är ngt jag ser fram i mot.. fuck that. hade inte gjort något om det var skola nu. nu sitter jag och knarkar halstabletter! ha det fint.


ah juste, nu kom ja på att mina glasögon är borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0