21 Augusti 2011

Haallå era pluttinuttsar.
Imorgon börjar skolan på allvar, eller egntligen på Tisdag. Men imrogn har alla ettor sån dära utflyckt där alla klasser tävlar mot varandra och har kul tillsammans. låter jätte kul men jag åker verkligen inte dit om det ska regna och vara dåligt väder. detär ju just därför jag inte går på Barn och fridtid. Men det är bara och hålla tummarna att det blir fint väder !

Idag har jag varit hos min kusin och hjälpt henne med hårförlängningen, jätte fint blev det på henne. Hoppas hon lär sig sätta i det själv, hade själv svårt i början o sätta fast det haha! Men hon blev glad o nöjd iallfall!
Nu ska jag packa o duscha sen drar jag väl till Tamana (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0